torsdag 10. desember 2015

Våren 2016 - Silje Kristin Aunan - Røft herrekort og lekker boks

Vårens  kursholder er som mange har fått med seg Silje Kristin Aunan.  Hun er 27 år gammel og bor i Bodø og hun gleder seg masse til, å komme og holde kurs hos oss.  Og det gjør jammen meg vi også.



Silje Kristin er for tiden med i 4 forskjellige Design team.  Hun er designer for Maja Design som lager flotte mønsterark og for Gode Minner, en scrappebutikk som ligger i Tønsberg.  I tillegg til de er hun DT-ansvarlig for KaBoks som lager flotte dies og stempler.  I 2016 vil vi også finne henne som gjesteartist i Ett Trykk.

Bilde hentet fra bloggen hennes, ta en tur inn du også for å se litt!

Dette sier Silje selv om sitt forhold til scrapping:

«For meg handler dette om så mye mer enn bare å scrappe.  For meg er dette terapi, min lidenskap og mitt eventyr i papirform.  De to tingene jeg liker best å gjøre, er å utfordre meg selv og å inspirere andre.  Det er det som er hjerteslagene i denne hobbyen, ikke sant?  Det å dele, ta imot, inspirere …  Det jeg synes er så flott med denne papirhobbyen er nettopp dette med hvor mottakelige vi er for både å suge til oss informasjon, lære av andre og lære bort selv.»



Silje Kristin liker å lage ulike bokser.  Hun lager malene sine selv og kreerer noen fantastiske prosjekter.  Hun er veldig glad i vintage og shabby chic, ofte med et sterkt romantisk preg.  Hun er veldig opptatt av detaljer, at ting passer sammen og å få fram den rette følelsen i prosjektene hun lager.  Og mer enn noe annet elsker hun å utfordre seg selv til å lage ting hun ikke har sett før.  Det er vi ganske sikker på at er mye av hemmeligheten som gjør at hun har kommet så langt på såpass kort tid som hun har gjort.

Silje ha presentert to spennende kurs for oss som vi skal presentere for dere de neste dagene.  Dere kan bare glede dere! Dette blir knallbra!


Følge med, følg med!  Og ikke minst, ta en tur innom "Mitt lille papirverksted" og la deg begeistre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar