søndag 21. september 2014

Høsten 2014 - Fargelegging med Promarkes og / eller Touch - Randi Lønseth

Dette har vi jobbet med i lang tid, faktisk i godt over et år, og da vi så hva Randi holdt på med da vi traff henne på Stordascrappen forrige helg, stod jubelen i taket! Her kommer det først litt praktisk informasjon og så skal Randi få presentere seg selv:

 

Kurs i fargelegging med Promarkers eller Touch.

Tid: Lørdag 1.november kl. 11.00
Pris: kr. 200,-
Varighet: ca 2 timer

Kort om kurset:
Dette er et kurs i fargelegging, ikke noe kortlagerkurs.  Du lærer fargeleggingsteknikker for stemplede motiver som igjen selvfølgelig kan brukes på kort.



Og dette sier Randi om seg selv:

Heisann!

Jeg heter Randi og er 36 år, har vært gift med Frank i 13 år, har tre katter. Født og oppvokst i Stavanger og bor der fremdeles.

Jeg begynte å scrappe litt for ca 5 år siden og har holdt på siden. Interessen min for scrapping har bare økt med årene. Nå lager jeg en del bursdagskort både til privat bruk og på bestilling, i tillegg til at jeg lager ca 60-70 julekort hvert år. Jeg har ingen spesiell stil, liker litt av alt, men tror kortene mine for det meste er CAS.



Mine første Promarkertusjer kjøpte jeg for ca 3 år siden og brukte de bare av og til. Men så oppdaget jeg Youtube og den fantastiske verdenen der, med alle sine tutorials og inspirerende videoer og jeg ble hekta på fargelegging.

Jeg har funnet mitt pusterom i hverdagen. Scrapping og fargelegging får meg til å slappe skikkelig av og "rømme" lit t fra den travle hverdagen:-)

Det lilla motivet er resultatet etter Stordascrappen :)

Mvh
Randi Lønseth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar